Strony internetowe jako podstawowe narzędzie marketingu w Internecie
Cel zajęć:
Dostarczenie wiedzy z zakresu stron internetowych jako narzędzia marketingowego, ze szczególnym uwzględnieniem projektowania, oceny i pomiaru skuteczności działań
Opis zajęć:
Zajęcia o charakterze wykładowo-praktycznym obejmuje następujące elementy:
- Ewolucja i modele serwisów internetowych
- Działania marketingowe z wykorzystaniem stron internetowych
- Elementy użyteczności, dostępności i oceny witryn internetowych
- Prowadzenia projektów z zakresu tworzenia stron internetowych
- Dobór i współpraca z partnerami – agencje, dostawcy technologii i inni partnerzy w kontekście realizacji web projektów
- Stosowania zasad identyfikacji wizualnej (corporate identity) w projektach internetowych
- Najczęstsze elementy perswazji i neuromarketingu stosowane na stronach internetowych
- Pomiar efektywności działań marketingowych z wykorzystaniem stron internetowych
- Ćwiczenia praktyczne w zakresie konstruowania przekazu za pośrednictwem stron internetowych