Zajęcia

Planowanie i realizacja kampanii reklamowych w Internecie

Zajęcia realizowane w zespole z Marcinem Woźniakiem (Communication Strategy Director w LiquidThread, SMV Group).

Cel zajęć:

Poznanie procesu planowania i realizacji kampanii reklamowych w internecie.

Opis zajęć:

Zajęcia o charakterze wykładowo-warsztatowym obejmują następujące zagadnienia:

  • Proces zmian na rynku reklamowym – nowy ekosystem marketingowy
  • Podstawowe pojęcia związane z reklamą online
  • Planowanie kampanii mediowych krok po kroku w podziale na poszczególne typy kampanii (do kogo, w jakim celu i przy pomocy jakich narzędzi możemy kierować reklamę nastawioną na budowanie świadomości, wizerunku lub sprzedaż)
  • Analiza przypadków kampanii reklamowych Internecie

Zajęcia o charakterze warsztatowym

Po części wykładowej uczestnicy w zespołach formułują, a następnie prezentują strategie marketingu internetowego do przygotowanego briefu.

Anna Sakowicz

Anna Sakowicz

Anna Sakowicz jest związana z rynkiem komunikacji marketingowej od 2000 roku. Od początku swojej kariery zawodowej pracowała w domu mediowym Mindshare, ostatnio na stanowisku Partner Invention i Członek Zarządu. W 2011 roku otrzymała tytuł „Człowieka roku” branży internetowej przyznawany przez IAB. W 2013 r. dołączyła do Starcom Mediavest Group jako Chief Digital Officer. Wraz z powstaniem Publicis Media (2016 r.) objęła stanowisko Chief Digital, Data&Analytics Officera. Jako członek zarządu odpowiada za rozwój i integrację kompetencji: Data&Technology&Innovation, Analytics&Insights, Performance oraz Content.

Jest wykładowcą Szkoły Głównej Handlowej, stałym prelegentem najważniejszych konferencji i warsztatów branżowych oraz jurorem w konkursach reklamowych. W 2011 roku otrzymała tytuł „Człowieka roku” branży internetowej przyznawany przez Internet Advertising Bureau. W 2016 r. znalazła się wśród finalistek konkursu Bizneswomen Roku. Z wykształcenia jest ekonomistką – absolwentką kierunku „Finanse i Bankowość” oraz Podyplomowych Studiów “Marketingu i Strategii Marketingowych” w SGH.