Zajęcia
Zajęcia
Adam Dyba
Reklama programatyczna (programmatic advertising)
Cel zajęć: Zapoznanie uczestników z ekosystemem graficznej reklamy internetowej, platformami kupującymi (DSP) platformami sprzedającymi (SSP). Przedstawienie idei data driven marketing, drogi wdrożenia w organizacji. Wprowadzenie…
Agnieszka Balcer-Thinlay
Zastosowanie internetu w badaniach marketingowych
Celem zajęć jest zapoznanie uczestników z najpopularniejszymi typami badań wykonywanych online – wskazanie ich zalet i wad na tle innych metod badawczych, dostarczenie wiedzy praktycznej…
Marcin Maj
Business Development Director, V-ce prezes zarządu i współwłaściciel H2O Group
Warsztaty z formułowania strategii marketingu internetowego
CEL ZAJĘĆ: Wyrobienie umiejętności formułowania strategii marketingu internetowego z wykorzystatniem pozyskanej uprzednio wiedzy dotyczącej m.in. instrumentarium marketingu internetowego. OPIS ZAJĘĆ: Uczestnicy w zespołach formułują a…
Artur Maciorowski
Niezależny konsultant, prelegent
Strony internetowe jako podstawowe narzędzie marketingu w Internecie
Dostarczenie wiedzy z zakresu stron internetowych jako narzędzia marketingowego, ze szczególnym uwzględnieniem projektowania, oceny i pomiaru skuteczności działań Zajęcia o charakterze wykładowo-praktycznym obejmuje następujące elementy:…
Anna Sakowicz
Chief Digital Officer Starcom MediaVest
Planowanie i realizacja kampanii reklamowych w Internecie
Zajęcia realizowane w zespole z Marcinem Woźniakiem (Communication Strategy Director w LiquidThread, SMV Group). Poznanie procesu planowania i realizacji kampanii reklamowych w internecie. Zajęcia o…
Justyna Zynek-Mahometa
UX Researcherka w Allegro.
Badania i projektowanie systemów interaktywnych zorientowanych na użytkownika (User Experience Design)
Wstęp do projektowania zorientowanego na użytkownika Optymalizacja użyteczności, analizy i metody podwyższania konwersji w serwisach internetowych Warsztaty projektowani architektury informacji Zarządzanie projektami internetowymi analiza pojęć…
Piotr Kasperczak
Pozycjonowanie stron internetowych
Zapoznanie się z teoretycznymi i praktycznymi aspektami pozycjonowania stron i optymalizacji pod kątem wyszukiwarek internetowych. Zajęcia o charakterze wykładowo-warsztatowym. Obejmują następujące zagadnienia: Analiza mechanizmów wyszukiwarek…
Barbara Stawarz
Publishing and Marketing Director InnovaWeb Polska
Konkurowanie treścią w Internecie (Content Marketing)
Jak pisać do Internetu, by być czytanym? Jak budować wizerunek i pozyskiwać zasięg w Internecie dzięki dobrym treściom? Jakich treści oczekują odbiorcy i jak powinna…
Łukasz Chwiszczuk
Praktyczne aspekty reklamy w wyszukiwarkach
Wykształcenie umiejętności analizy i optymalizowania działań związanych z aktywnościami marketingowymi w Internecie Zajęcia o charakterze wykładowo-konwersacyjnym. Obejmują następujące zagadnienia: Podstawy analityki internetowej Praktyczne wykorzystanie web…
Prof. dr hab. Bogdan Mróz
Katedra Badań Zachowań Konsumentów
Trendy w zachowaniach konsumentów w kontekście rozwoju nowych technologii
Celem zajęć jest dostarczenie słuchaczom wiedzy opartej na najnowszych wynikach badań, raportach agencji badawczych i firm konsultingowych dotyczącej mechanizmów powstawania i rozprzestrzeniania się nowych trendów…
Dr hab. Jerzy Surma
Katedra Systemów Zarządzania SGH
Business Intelligence w e-marketingu: systemy rekomendacyjne i Customer Intelligence
Dostarczenie wiedzy w zakresie wykorzystania metod analitycznych i systemów wspomagania decyzji w marketingu internetowym. Szczególny nacisk jest położony na zakres wykorzystania metod eksploracji danych (data…
Dawid Pacha
Konsultant i strateg w agencji social media Mitu
Media społecznościowe i ich wykorzystanie w marketingu
Poznanie procesu formułowania strategii marketingowej w oparciu o media społecznościowe. Zajęcia o charakterze wykładowym obejmują następujące zagadnienia: przegląd strategii działań w mediach społecznościowych na przykładach, metody…
Dr Jacek 'Sternik’ Wójcik
Wykładowca Szkoły Głównej Handlowej
Psychologiczne mechanizmy komunikacji marketingowej w Internecie
Pokazać zależności między różnymi celami działań komunikacyjnych a możliwościami ich pomiaru Przekazać podstawową wiedzę z zakresu psychologii, która jest niezbędna do analizy działań promocyjnych w…
Dr hab. Tymoteusz Doligalski
Wykładowca Szkoły Głównej Handlowej
Strategie marketingu internetowego
Dostarczenie aktualnej wiedzy na temat e-marketingu oraz nauczenie umiejętności formułowania strategii w tym zakresie. W ramach wykładu wiedza będzie przekazywana w ujęciu procesowym – począwszy…