Anna Sakowicz jest związana z rynkiem komunikacji marketingowej od 2000 roku. Od początku swojej kariery zawodowej pracowała w domu mediowym Mindshare, ostatnio na stanowisku Partner Invention i Członek Zarządu. W 2011 roku otrzymała tytuł „Człowieka roku” branży internetowej przyznawany przez IAB. W 2013 r. dołączyła do Starcom Mediavest Group jako Chief Digital Officer. Wraz z powstaniem Publicis Media (2016 r.) objęła stanowisko Chief Digital, Data&Analytics Officera. Jako członek zarządu odpowiada za rozwój i integrację kompetencji: Data&Technology&Innovation, Analytics&Insights, Performance oraz Content.
Jest wykładowcą Szkoły Głównej Handlowej, stałym prelegentem najważniejszych konferencji i warsztatów branżowych oraz jurorem w konkursach reklamowych. W 2011 roku otrzymała tytuł „Człowieka roku” branży internetowej przyznawany przez Internet Advertising Bureau. W 2016 r. znalazła się wśród finalistek konkursu Bizneswomen Roku. Z wykształcenia jest ekonomistką – absolwentką kierunku „Finanse i Bankowość” oraz Podyplomowych Studiów „Marketingu i Strategii Marketingowych” w SGH.