Marketing Internetowy SGH

  • Studia
  • Program
  • FAQ
  • Opinie (42)
  • Galeria
  • Rekrutacja
  • Kontakt

Agnieszka Balcer-Thinlay

Od 14 lat związana z badaniami marketingowymi, zarówno po stronie agencji badawczych jak i ich klientów. Od siedmiu lat ściśle związana z rynkiem usług i nowych technologii: jako Kierownik Zespołu Badań Marketingowych Play miała okazję obserwować od strony badawczej największe zmiany w życiu technologicznym Polaków w ostatnich latach – od upowszechnienia się Internetu, smartfonizacji, upowszechnienia Internetu w komórce, po rozwijający się wciąż IoT, rynek aplikacji, portale społecznościowe, komunikację digital. Aktualnie zajmuje się product research w Codility.

W ramach pracy ze studentami dzieli się doświadczeniem metodologicznym z ponad 1200 projektów jakościowych i ilościowych. Jest prelegentem licznych konferencji, w tym laureatem 4-go miejsca na XVII Kongresie Badaczy Rynku i Opinii.

Zajęcia prowadzone przez tego wykładowcę:

  • Zastosowanie internetu w badaniach marketingowych
Marketing Internetowy - Studia Podyplomowe SGH

Mapa SGH

Studia Podyplomowe SGH
Marketing Internetowy 

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
al. Niepodległości 162, 02-554 Warszawa, pok. 137
tel. +48 22 564 7838

Zobacz również:

  • Marketing Internetowy SGH w serwisie Facebook
  • Studia Magisterskie e-biznes
  • Artykuły o e-biznesie i e-marketingu

© Studia Podyplomowe Marketing Internetowy. Szkoła Główna Handlowa w Warszawie. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie ze strony oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies. Więcej.

Realizacja WP Desk