Marketing Internetowy SGH

  • Studia
  • Program
  • FAQ
  • Opinie (42)
  • Galeria
  • Rekrutacja
  • Kontakt

Rekrutacja

Rejestracja internetowa

Proces rekrutacji na studia składa się z poniższych etapów (proszę zachować wskazaną kolejność):

     0. KANDYDAT: rejestracja w Informatycznym Systemie Studiów Podyplomowych

  • 48. edycja online:   https://podyplomowe-rejestracja.sgh.waw.pl/Studia-PSMIo
  • 49. edycja stacjonarna (nieliczna część zajęć może odbyć się w sposób zdalny z wykorzystaniem oprogramowania MS Teams): https://podyplomowe-rejestracja.sgh.waw.pl/Studia-PSMI
  1. KANDYDAT: uzupełnienie informacji osobowych w zakładce “Moje dane”,
  2. KANDYDAT: dokonanie płatności na indywidualne konto, którego numer znajduje się w zakładce “Płatności”
    (1-sza rata: 4500 zł albo całość: 9000 zł, uiszczenie płatności na tym etapie jest warunkiem koniecznym dalszej rekrutacji),
  3. KANDYDAT: wczytanie dokumentów w formie elektronicznej (skanu podpisanego dyplomu),
  4. SGH: zaksięgowanie płatności,
  5. SGH: akceptacja wczytanych dokumentów w formie elektronicznej
    (dokumenty w formie elektronicznej mogą być zatwierdzone dopiero po zaksięgowaniu płatności na indywidualnym koncie Kandydata, automatyczne potwierdzenie drogą mailową, Kandydat uzyskuje status Słuchacza),
  6. SŁUCHACZ: dostarczenie dokumentów w formie papierowej do 1. zjazdu– wymagane dokumenty:
    1. formularz aplikacyjny (generowany w Informatycznym Systemie Studiów Podyplomowych),
    2. oryginał dyplomu/odpisu dyplomu (nie kserokopia, podpisany) z uczelni potwierdzający ukończenie studiów co najmniej pierwszego stopnia (licencjat/inżynier) (dokument zostanie zwrócony),
    3. 2 egzemplarzy podpisanej umowy  (wzór umowy do pobrania ze strony) https://ssl-oferta.sgh.waw.pl/pl/studiapodyplomowe/Strony/default.aspx
  7. SGH: akceptacja dokumentów w formie papierowej (automatyczne potwierdzenie drogą mailową wysyłane sukcesywnie), nadanie numeru indeksu i dostępu do systemu informatycznego.

 

Dokumenty można dostarczyć:

Edycja 48. (online)

1. OSOBIŚCIE w godzinach pracy sekretariatu (pon.-pt. 8.00-15.00): al. Niepodległości 162, pok. 137, Warszawa
2. WYSYŁKOWO (pocztą tradycyjną/kurierską) na adres: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, al. Niepodległości 162, 02-554 Warszawa
3.  z dopiskiem: Aneta Dąbrowska, pok. 137 bud G + nazwa i numer edycji studiów, tel.: +48 22 564 7838

Edycja 49. (stacjonarna)

1. OSOBIŚCIE w godzinach pracy sekretariatu (pon.-pt. 9.00-16.00): ul. Wiśniowa 41, pok. 12, Warszawa
2. WYSYŁKOWO (pocztą tradycyjną/kurierską) na adres: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, al. Niepodległości 162, 02-554 Warszawa
3.  z dopiskiem: Grażyna Rybarska, pok. 12 W + nazwa i numer edycji studiów, tel.: +48 22 564 8655

 

Faktura i płatność

  1. W systemie rekrutacyjnym w zakładce „Płatności” znajdą Państwo informacje o indywidualnym koncie, na które należy uiszczać opłaty za studia.
  2. W zakładce „Dokumenty” jest możliwość samodzielnego wygenerowania faktury pro-forma na dowolną kwotę.
  3. Płatność powinna być dokonana w ciągu 14 dni od rejestracji w systemie. W tym czasie mają Państwo zarezerwowane miejsce. W przypadku niemożności dokonania płatności w ciągu 14 dni, prosimy o kontakt e-mailowy.

 

Marketing Internetowy - Studia Podyplomowe SGH

Mapa SGH

Studia Podyplomowe SGH
Marketing Internetowy 

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
al. Niepodległości 162, 02-554 Warszawa, pok. 137
tel. +48 22 564 7838

Zobacz również:

  • Marketing Internetowy SGH w serwisie Facebook
  • Studia Magisterskie e-biznes
  • Artykuły o e-biznesie i e-marketingu

© Studia Podyplomowe Marketing Internetowy. Szkoła Główna Handlowa w Warszawie. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie ze strony oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies. Więcej.

Realizacja WP Desk