Studia Podyplomowe SGH Marketing Internetowy:
– Od października 2006 roku do marca 2017 uruchomiono 29 edycji Studiów.
– W tym okresie w zajęciach wzięło udział około 900 osób.
– Zazwyczaj w październiku uruchomiamy dwie edycje, a w marcu jedną.
– Siedemnastu wykładowców jest absolwentami SGH, w tym dwoje jest absolwentami tego kierunku.
– Anna Sakowicz prowadząca zajęcia z kampanii reklamowych w Internecie w 2011 roku otrzymała tytuł „Człowieka roku” branży internetowej przyznawany przez IAB Polska.
– Mariusz Gąsiewski prowadzi popularny blog o marketingu internetowym ze specjalizacją w narzędziach Google.
– Studia Podyplomowe Marketing Internetowy w SGH były pierwszymi studiami podyplomowymi rekomendowanymi przez Związek Pracodawców Branży Internetowej Interactive Advertising Bureau Polska.
– Studia są akredytowane w systemie certyfikacji DIMAQ.
– Niektórzy studenci cenią sobie bardzo, że zajęcia nie odbywają się w niedziele.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie:
– Studenci SGH regularnie wygrywają konkurs Google Online Marketing Challenge. W latach 2009, 2010, 2011 roku zostali laureatami na poziomie europejskim. W latach 2012 i 2014 zostali globalnymi zwycięzcami. Prawdopodobnie żadna inna uczelnia europejska nie zdobyła łącznie tylu regionalnych i globalnych zwycięstw w tym konkursie co SGH.
– Studenci i absolwenci SGH założyli wiele firm internetowych lub działających w branży interaktywnej m.in. O2.pl, Fotka.pl, e-point, Groupon Polska, Showroom, Conversion, Marketing Wizards (firmę założyli laureaci konkursu Google Online Marketing Challenge z 2009 r.).
– Od 2015 r. na studiach magisterskich nauczany jest e-biznes jako kierunek studiów.