Zajęcia

Strony internetowe jako podstawowe narzędzie marketingu w Internecie

Cel zajęć:

Dostarczenie wiedzy z zakresu stron internetowych jako narzędzia marketingowego, ze szczególnym uwzględnieniem projektowania, oceny i pomiaru skuteczności działań

Opis zajęć:

Zajęcia o charakterze wykładowo-praktycznym obejmuje następujące elementy:

  1. Ewolucja i modele serwisów internetowych
  2. Działania marketingowe z wykorzystaniem stron internetowych
  3. Elementy użyteczności, dostępności i oceny witryn internetowych
  4. Prowadzenia projektów z zakresu tworzenia stron internetowych
  5. Dobór i współpraca z partnerami – agencje, dostawcy technologii i inni partnerzy w kontekście realizacji web projektów
  6. Stosowania zasad identyfikacji wizualnej (corporate identity) w projektach internetowych
  7. Najczęstsze elementy perswazji i neuromarketingu stosowane na stronach internetowych
  8. Pomiar efektywności działań marketingowych z wykorzystaniem stron internetowych
  9. Ćwiczenia praktyczne w zakresie konstruowania przekazu za pośrednictwem stron internetowych
Artur Maciorowski

Artur Maciorowski

Niezależny konsultant, prelegent i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Jako właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode definiuje rynkowe strategie internetowe. Absolwent SGH oraz programu „Professional Diploma in Marketing” organizowanego przez The Chartered Institute of Marketing, a także certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurychu.

Od 1998 r. związany wykorzystaniem Internetu w biznesie i komunikacji. Pracował w branzy IT, agencji interaktywnej oraz sektorze bankowym kreując pomysły i wdrążając strategie internetowe. Realizował projekty dla takich firm jak Bank DnB NORD, ING Życie, PKN Orlen, Bank BPH, HP Polska, US Pharmacia, Fortis Bank Polska (później BNP Paribas), Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości czy Wydawnictwo INFOR.

Od 8 lat prowadzi szkolenia i warsztaty w zakresie marketingu interaktywnego, w których wzięło udział juz ponad 2.000 uczestników – specjalistów i menedżerów z takich firm jak: Telekomunikacja Polska, Polska Telefonia Cyfrowa, BZ WBK, Bank DnB Nord, PZU, Alior Bank, Axa, Commercial Union, Inteligo, Allianz, ZF Polpharma, Bertelsman Media, Hewlett-Packard Polska, Premium Club, Gadu Gadu, Sony Poland, Deutsche Lufthansa, Mercedes-Benz Polska i wielu innych.

Autor wielu publikacji dot. e-marketingu w takich tytułach jak: „Marketing w Praktyce”, „Manager”, Wydawnictwo C.H. Beck oraz raportów-dodatkowych mediowych. Aktualnie także Redaktor Prowadzący jedynego drukowanego tytułu branżowego „Online Marketing Polska”.