Zajęcia

Praktyczne aspekty reklamy w wyszukiwarkach

Cel zajęć:
Wykształcenie umiejętności analizy i optymalizowania działań związanych z aktywnościami marketingowymi w Internecie

Opis zajęć:
Zajęcia o charakterze wykładowo-konwersacyjnym. Obejmują następujące zagadnienia:
• Podstawy analityki internetowej
• Praktyczne wykorzystanie web analytics w aktywnościach marketingowych
• Wykorzystanie narzędzi statystycznych w podejmowaniu decyzji biznesowych dotyczących strony internetowej
• Konwersje na stronie internetowej
• Zewnętrzne i wewnętrzne uwarunkowania konwersyjności internetowej
• Tematyka konwersji w kontekście profilu i osobowości użytkownika
• Testowanie efektywności strony docelowej reklamy internetowej w praktyce
• Wykorzystywanie potencjału wyszukiwarek w działaniach biznesowych

Mariusz Gąsiewski

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej, obecnie pracuje w Google Polska. Posiada kilkuletnie doświadczenie w dziedzinie marketingu w wyszukiwarkach i analityki internetowej, zbierane m.in. w Stanach Zjednoczonych. Zawodowo specjalizuje się w takich obszarach jak wykorzystanie wyszukiwarek w procesie wspierania sprzedaży i budowy świadomości marki firmy, analiza efektywności działań marketingowych w Internecie. Prywatnie prowadzi blog Marketing w Internecie, na którym promuje wiedzą związaną z biznesowym wykorzystaniem wyszukiwarek.