Zajęcia

Nowe technologie a strategie marketingowe

Cel zajęć:
· Wykazać, że uwarunkowania społeczne są kluczowe w wykorzystaniu nowoczesnych technologii internetowych w marketingu
· Wskazać podstawowe różnice w analizie postępowania internauty/konsumenta między naukami ekonomicznymi (w tym marketingu) a psychologią, także podkreślić praktyczne implikacje tych różnic

Opis zajęć:
· Marketingowe mity o postępowania internautów/konsumentów
· Wpływ technologii na strategie marketingowe
· Wybrane trendy rynkowe a postępowanie internatów

Dr Jacek Wójcik

Dr Jacek Wójcik

Od lat w świecie IT (technik elektronik) i marketingu (z naciskiem na rynek B2C, a w nim postępowanie konsumentów). Praca doktorska na temat wykorzystania sztucznej inteligencji w kształceniu ekonomistów. Mimo tego zdecydowany zwolennik wykorzystywania inteligencji naturalnej (swojej i studenta) w procesie kształcenia. Uważa, że innowacje technologiczne warto obserwować i analizować, ale nie warto zapominać o uniwersalnych zasadach funkcjonowania…, w szczególności konsumentów na rynku.

Pracuje „od zawsze” w SGH, ale pod drodze miał szereg „przygód” z biznesem, także pełnoetatowych. Obecnie działa aktywnie w Creative Communication Cluster (przy tworzeniu nowych produktów oraz w Radzie Klastra). W SGH kluczowe projekty to kierowanie Studiami Podyplomowymi Nowoczesnej Promocji oraz udział w Projekcie Eksploracji Sieci Społecznych On-line realizowanym przez Harvard Business School oraz SGH.