Zajęcia

Marketing z wykorzystaniem technologii mobilnych

Cel zajęć:

Wykształcenie umiejętności w zakresie formułowania strategii i taktyk komunikacji z wykorzystaniem mobilnego internetu

  • zrozumienie specyfiki rynku mobilnego i jego ewolucji w Polsce i na świecie
  • nabycie praktycznych umiejętności w zakresie prototypowania serwisów mobilnych, aplikacji oraz doboru form i narzędzi promocyjnych

Opis zajęć:

Zajęcia o charakterze wykładowo-warszatowym obejmuje następujące elementy:

  1. Rynek mobilny – prognozy, podmioty, organizacja, ewolucja
  2. Projektowanie mobilnych witryn – porównanie mobilnych i tradycyjnych stron internetowych, kluczowe elementy projektowania, formy i architektura mobilna, użyteczność mobilnych stron internetowych
  3. Mobilne aplikacje – od koncepcji do promocji – formy, specyfika, standardy, użyteczność, kategorie i skuteczne sposoby promocji
  4. Promocja z wykorzystaniem mobilnego Internetu – standardy reklamy mobilnej, ewolucja form, standardowe formy i niestandardowe działania, mobilne sieci reklamowe i powierzchnie w kanale mobilnych, efektywność – benchmarki i pomiar
  5. Trendy mobilnego Internetu – mobilna telewizja, ewolucja urządzeń przenośnych, mobilne społeczności, tablety, raporty i studia przypadków.
Artur Maciorowski

Artur Maciorowski

Niezależny konsultant, prelegent i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Jako właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode definiuje rynkowe strategie internetowe. Absolwent SGH oraz programu „Professional Diploma in Marketing” organizowanego przez The Chartered Institute of Marketing, a także certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurychu.

Od 1998 r. związany wykorzystaniem Internetu w biznesie i komunikacji. Pracował w branzy IT, agencji interaktywnej oraz sektorze bankowym kreując pomysły i wdrążając strategie internetowe. Realizował projekty dla takich firm jak Bank DnB NORD, ING Życie, PKN Orlen, Bank BPH, HP Polska, US Pharmacia, Fortis Bank Polska (później BNP Paribas), Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości czy Wydawnictwo INFOR.

Od 8 lat prowadzi szkolenia i warsztaty w zakresie marketingu interaktywnego, w których wzięło udział juz ponad 2.000 uczestników – specjalistów i menedżerów z takich firm jak: Telekomunikacja Polska, Polska Telefonia Cyfrowa, BZ WBK, Bank DnB Nord, PZU, Alior Bank, Axa, Commercial Union, Inteligo, Allianz, ZF Polpharma, Bertelsman Media, Hewlett-Packard Polska, Premium Club, Gadu Gadu, Sony Poland, Deutsche Lufthansa, Mercedes-Benz Polska i wielu innych.

Autor wielu publikacji dot. e-marketingu w takich tytułach jak: „Marketing w Praktyce”, „Manager”, Wydawnictwo C.H. Beck oraz raportów-dodatkowych mediowych. Aktualnie także Redaktor Prowadzący jedynego drukowanego tytułu branżowego „Online Marketing Polska”.